1.deň

Škola v prírode veselo odštartovala. „Rýchly“ (s prestávkou v Prešove) prílet sme zahájili chutným, sťa by slávnostným obedom a hneď sme sa vybrali na prieskum terénu. Príroda je krajšia než krásna a privítal nás aj super vymakaný park. Čochvíľa si budeme lámať hlávky na kvíze a spotení i špinaví sa po sviežej sprche opäť staneme ľuďmi. Pozdravujeme 🙂 (A.L., L.H.)

2. deň

Ani v utorok nás Tatry nesklamali a uvítali nás do tepla. Po skorom rannom budíčku 6:30 a následnej rozcvičke sme sa vychystali na raňajky a posilnení na minitúru sme vyštartovali do Starého Smokovca. Zvládli sme to, dokonca i cestu späť. Spolu 17500 krokov urobil každý jeden z nás. Po výdatnom obede sme si ešte zašportovali v parku, splnili sme pár bojových úloh a navštívili sme nemenej známe múzeum tatranskej prírody. Opäť nás večer čaká mozgová rozcvička, sprcha (poľudštenie:) a spánok. Tešíme sa na zajtrajšiu olympiádu a možno i nebeské prekvapenie. (A.L., L.H.)

3. deň

Ráno sme opäť odštartovali slniečkom. Zamestnali sme tatranskú poštu a vrhli sme sa na Olympiádu. Po splnení úloh a chutnom obede sme pokračovali orientáciou v teréne, hľadaním pokladu. Už už sme si mysleli, že si večer medvede zamlsajú, keď tu zrazu Samko J.  našiel kľúč a následne na to Sofia rozlúštila hádanku k pokladu. Podarilo sa nám to a osladení sme sa pobrali chystať sa na večerné divadlo… (A.L., L.H.)

4. deň

Počasie nám prialo aj dnešný deň. Po presune vláčikom do Starého Smokovca sme sa držali žltej značky a „zmákli“ sme vcelku náročnú trasu na Sliezsky dom. Poniektoré chceli už pri nástupe volať horskú službu, avšak v cieli zistili, že sa im oplatilo vidieť tú krásu. Velické pleso je nádherné stále a kto ho ešte nevidel, vrelo odporúčame. Po ceste tam i späť naši žiaci rozdávali všetkým deťom, ktoré stretli na MDD cukríky. Bol to ich poklad, ktorý našli deň predtým, no rozhodli sa urobiť radosť iným. Šľachetnosť a vytrvalosť sú cenné a našim deťom rozhodne nechýbajú…tešíme sa domov 🙂
PS: Pľúca máme prečistené od košického smogu, hlávky plné zážitkov, trošku ubolené nôžky, ale kto sa už guľoval 1.júna ? My 🙂 (A.L., L.H.)

5.deň

Už od rána sme sa nevedeli dočkať vyhodnotenia a samozrejme cesty domov. Minuli sme ešte posledné centy, aby nás rodičia pochválili a hor sa domov…veríme, že si každý našiel v tohtoročnej ŠVP aspoň niečo, čo sa mu páčilo a že si zachová aspoň malinkú spomienku na krásny slnečný týždeň v Tatrách 🙂 (A.L., L.H.)